سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ مطالبات مردم تپه سلام، مهدی و شهرک قدس مشهد در طرح شهید اصلانی حفاظت از کمربند سبز برای جلوگیری از تغییر کاربری پیام تسلیت شهردار مشهد در پی جان باختن تعدادی از شهروندان در سیل اخیر قدردانی شهردار مشهد از خادمان شهری پس از بارش سیل‌آسای امروز | شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند + فیلم گزارش ۳۱ نقطه آبگرفتگی معابر در سطح شهر مشهد طی بارندگی امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آماده‌باش نیرو‌های خدمات شهری تا بازگشت کامل مشهد به شرایط عادی + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۲ میلی‌متر بارش در مشهد طی ۳۰ دقیقه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد مقدس: آب‌گرفتگی سطح شهر در حال کنترل است + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکنون حدود ۵ هزار زائر پیاده وارد مشهد شدند (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی ویژه مترو مشهد به سمت فرودگاه و راه‌آهن + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت سرخس پس از بارش باران و جاری شدن سیل از زبان فرماندار | خسارت مالی، نامعلوم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پس از باران سیل آسا شهر در آرامش نسبی است| خسارت جانی در سیل مشهد نداشتیم(۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دیدار چهره به چهره فرماندار و مدیران ۱۴ دستگاه اجرایی با اهالی منطقه ۱۱ مشهد | ساخت‌وساز، دغدغه اصلی اهالی محله آزادشهر

  • کد خبر: ۱۷۰۳۹۵
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
دیدار چهره به چهره فرماندار و مدیران ۱۴ دستگاه اجرایی با اهالی منطقه ۱۱ مشهد | ساخت‌وساز، دغدغه اصلی اهالی محله آزادشهر
نشست صمیمانه فرماندار مشهد با شهروندان منطقه ۱۱، سه‌شنبه‌شب با حضور مدیران و نمایندگان ۱۴ دستگاه اجرایی و نیز اهالی منطقه در مسجد جوادالائمه (ع) محله آزادشهر برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نشست صمیمانه محسن داوری فرماندار مشهد با شهروندان منطقه ۱۱، سه‌شنبه‌شب با حضور مدیران و نمایندگان ۱۴ دستگاه اجرایی از جمله شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، اداره کل مخابرات استان، آستان قدس رضوی، نیروی انتظامی، اداره کل بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، شرکت آب و فاضلاب شهرستان مشهد، اداره کل تأمین اجتماعی، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سازمان عمران، حمل‌ونقل و ترافیک، اداره کل امور مالیاتی استان، اداره کل آموزش و پرورش، شهرداری مشهد و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز اهالی منطقه در مسجد جوادالائمه (ع) محله آزادشهر مشهد برگزار شد.

کارگروه نظارتی فرمانداری، پیگیر مشکلات مردم

محسن داوری در این دیدار مردمی با بیان اینکه پیش از برگزاری جلسات ملاقات عمومی مسئولان، نمایندگانی از فرمانداری به استخراج، احصا و فهرست بندی مشکلات مردم در هر منطقه می‌پردازند، اظهار کرد: پس از تهیه فهرستی از چالش‌های مردم، به نمایندگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط اعلام آماده‌باش می‌شود تا در جلسات مستمر سه‌شنبه‌شب‌ها حضور پیدا کنند. البته همه‌چیز به اینجا ختم نمی‌شود و جلسات دیدار مردمی دوشنبه‌ها نیز به میزبانی فرمانداری مشهد، فرصتی مناسب برای پیگیری مطالبات مردم است.

وی افزود: به‌طور متوسط در هر برنامه، مشکلات عمومی محلات مختلف با حضور شهرداران مناطق مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و پس از این، میز‌های خدمت برای هر اداره در مسجد تعبیه شده تا مردم بتوانند مشکلات شخصی خود را نیز به‌صورت موردی به اطلاع مسئولان برسانند و راهکار قانونی حل آن را دنبال کنند.

 فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جلسات دیدار مردمی، کارگروه نظارت، پایش و ارزیابی فرمانداری مشهد فعالیت خود را آغاز می‌کند و بر پایه اطلاعاتی که هر فرد به دبیرخانه مستقر در دیدار مردمی می‌دهند، مطالبات مطرح شده را از هر اداره پیگیری می‌کنند تا خدای‌ناکرده این‌طور نباشد که احدی از مردم، مشکل خود را در دیدار مردمی به اطلاع مقام مسئول برساند، اما پس از جلسه، پشت در‌های بسته اتاق مدیران بماند و گره از کارش باز نشود.

ساخت‌وساز، دغدغه اصلی اهالی محله

مهدی عرفانیان، سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ مشهد نیز در حاشیه این دیدار و در گفتگو با شهرآرا بیان کرد: بیش از ۲۴ نفر از مردم در این دیدار توانستند مطالبات عمومی محلات مختلف و مشکلات شخصی خود را مطرح کنند. عمده چالش‌های فردی هم مربوط به حوزه ساخت‌وساز بود که با توجه به تصویب و ابلاغ طرح‌های تفصیلی در دوره جدید مدیریت شهری، این نیاز‌ها به‌خوبی پاسخ داده‌شده است.

وی افزود: اهالی منطقه مطالبات مشخصی از اداره فضای سبز، اداره خدمات شهری، اداره نظارت بر ساخت‌وساز‌ها و اداره فنی و عمران دارند. تعیین تکلیف اراضی بلاتکلیف، مسائل مربوط به فضای سبز محلات و موضوع ساخت‌وساز‌های غیرمجاز از جمله نکاتی بود که مردم در خصوص آن‌ها مطالبه داشتند و شهرداری منطقه به‌زودی این مسائل را حل‌وفصل خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->